Az alacsony szénhidráttartalmú étrendnek vannak előnyei és hátrányai

Korpapehely zsírvesztés

Kezdőlap A 16 legjobb harapnivaló az asztalán "Ha magas zsírtartalmú, magas cukortartalmú ételeket és rágcsálnivalókat fogyaszt, akkor álmos lesz, és összességében alacsony az energiája" - mondja Lisa De Fazio, az egészséges életmód szakértője és bejegyzett dietetikus.

korpapehely zsírvesztés nem lát semmilyen fogyási eredményt

A cukorkák miatt a cukor megpattan a véráramban, majd összeomlik, és gyomorrontása is lehet. Ki tud produktív lenni mindezek során? A szakértők szerint mindezek a tényezők megkönnyítik számunkra a munkahelyi rossz étkezési szokások kialakulását - ám ezek rettenetes kifogások.

Szerencsére rengeteg gyors, egyszerű és olcsó egészséges snack lehetőség áll rendelkezésre. Mandula A mandula nagyszerű fehérjeforrás és egészséges zsír, amely kielégítő.

You are here

Alacsony zsírtartalmú pattogatott kukorica Ez az alacsony kalóriatartalmú snack kielégíti a sós és ropogós vágyat, és jó rostforrás is, mondja De Fazio. Friss gyümölcs A gyümölcsök tele vannak vitaminokkal és ásványi anyagokkal, és tele vannak nagy természetes édességgel, mondja Maftoum. Ezek az ételek édesek, rágók, okozhat székrekedést a fogyás és káliumban gazdagok. Száraz gabonafélék Az agy szinte teljes energiáját glükózból meríti, amely az emberi anyagcsere legfontosabb egyszerű cukora - magyarázza Maftoum.

Miért sportoljon, aki cukorbeteg? Ha a megszokottól eltérő szénhidráttal kezdi a reggelt, akár meg is kétszerezheti az étkezés utáni gyaloglás vagy egyéb edzés során elégetett zsírmennyiséget, márpedig ez sokkal eredményesebbé teheti a kilókkal folytatott harcban. Az angliai Notthinghami Egyetem vizsgálatai legalábbis erre utalnak. Azt már korábbi kutatások kiderítették, hogy a kisportolt szervezetben a szénhidrátok összetett formában történő bevitele esetén hatékonyabb a zsírégetés.

Néhány fehérjeszelet tele van kalóriákkal. Ellenőrizze az összetevőket, korpapehely zsírvesztés győződjön meg arról, hogy a választott gyümölcs, dió és kevesebb, mint kalória van-e benne. Mini ízesítésű rizs sütemények A rizstorták remekek, mert alacsony kalóriatartalmúak és különböző ízűek.

korpapehely zsírvesztés nem lát semmilyen fogyási eredményt

Például cheddart vagy karamellát kaphat, attól függően, hogy sósat vagy édeset szeretne-e, mondja De Fazio. Perec Bár sósak, a perec alacsony zsírtartalmú, és szénhidrátot ad, hogy visszatartson ebédig vagy vacsoráig, mondja De Fazio.

Hogyan lehet fogyni otthon

Fagyasztott banán Ez kiválóan helyettesíti a cukorban és zsírban gazdag jégkrémet. Egy közepes méretű banán az agy szükséges mennyiségű glükózt tartalmaz a legjobb teljesítmény érdekében. Vonós sajt vagy túró Ha irodai hűtőszekrénye van, ezek jó fehérjeforrások, korpapehely zsírvesztés kéznél vannak.

Wasabi borsó Ezek tökéletesek bármilyen sós, ropogós vagy fűszeres vágy kielégítésére - és tartalmaznak fehérjét és rostot, amelyek energizálják Önt és megakadályozzák a vércukorszint csökkenését.

Hogyan kell enni a fogyáshoz

Főtt tojás Ez egy kiváló fehérjeforrás, amely kielégíti az éhséget és stabilizálja a vércukorszintet. De légy tisztában a sértő szaggal! Egyél a kemény tojást az irodai konyhában. Zöldségek és hummus A hummus és a zöldségek, hasonlóan korpapehely zsírvesztés sárgarépához, ropogósságot, édességet és szénhidrátot biztosítanak. A hummusban található csicseriborsó szintén jó kalcium- vas- fehérje- és rostforrás, amely megakadályozza a vércukorszint túl gyors emelkedését - magyarázza Maftoum.

korpapehely zsírvesztés fogyjon 10 lb zsírt

Paradicsomlé Néha, amikor azt hiszi, hogy éhes vagy cukorra vágyik, valójában szomjas vagy - magyarázza De Fazio. Legközelebb, amikor ez megtörténik, próbáljon meg inni egy doboz alacsony nátriumtartalmú paradicsom- vagy zöldséglét.

Leírás BeSlimmer - Programozd a formád!

Joghurt Sok joghurt "jó baktériumok" felhasználásával készül, ami nagyszerű az emésztőrendszerében. A joghurt p robiotikumokat is tartalmaz, és fehérjét, kalciumot, vitaminokat, káliumot és magnéziumot kínál. Alma és mogyoróvaj Az alma rostot és szénhidrátot szolgáltat energiához, míg a mogyoróvaj használhat mandula vajat is egészséges egyszeresen telítetlen zsírokat és fehérjéket biztosít, amelyek stabilizálják a vércukorszint-emelkedéseket.

Most megtudhatja, mit csinálnak a sikeres emberek reggeli előtt:.