Fogyás “alulról” – Könnyű megoldásokaz alsó testzóna izmosításához 1. rész

Fogyás alsó test. Béres Alexandra - Fitneszedző válaszol - Alsótest

Tartalom

    Így szabadulj meg a különböző testtájékokon lévő zsírpárnáktól Célzott módszerek a felesleg ellen.

    fogyás alsó test

    Előfordult már veled, hogy egyébként egy sikeres fogyókúra után, csak egy bizonyos testrészen makacskodott még mindig egy kis felesleg?

    Vagy épp az a probléma, hogy egy bizonyos tájékra hízol? Van megoldás!

    fogyás alsó test

    Ugyanis léteznek speciális gyakorlatok, amivel pont a problémás fogyás alsó test veheted célba. Felső test Ha a felesleg az egész felső testeden jelen van, a leghatékonyabb számodra az aerobic, vagy valamilyen cardio-jellegű mozgás, pl.

    Depositphotos Alsó hasi tájék A zsír nem onnan fog eltűnni, ahol mozog alatta az izom, tehát az orrvérzésig végzett hasizom-erősítéstől senkinek sem fog eltűnni az úszógumija.

    fogyás alsó test

    A hasi felesleg eltűntesésben szintén segítségedre lehet a cardio, különböző törzsizom erősítő gyakorlatok, mint pl. Az étkezés terén pedig ajánlott a sovány húsok, a tojás, a zöld zöldségek fogyasztása, ezek leöblítésére pedig a zöld tea.

    Depositphotos Alsó test A comb, fenék tájéka sok nő számára a kritikus pont. Ilyenkor jó szolgálatot tesznek a guggolások, a lábemelések, kitörések, illetve a lépcsőzés, vagy a taposógép használata.

    Ételek terén pedig kerüljük a szénhidrátot.

    fogyás alsó test

    Depostphotos Pocak Férfiaknál ez a sörhas, de nőket is ugyanúgy érintheti. Ez gyakran azokat érinti, akik rendszertelenül étkeznek. Kimarad mondjuk a reggeli, délben egy gyors ebéd, este munka után pedig jön a hűtő kifosztása.

    fogyás alsó test

    Ezt elkerülendő érdemes tudatosan megtervezni az étkezéseket és inkább többször, kevesebbet enni. Persze a mozgát is mindenképp be kell csempészni a mindennapokban.

    fogyás alsó test

    A kocogás, úzsás, majd idővel a futás, illetve a súlyzós gyakorlatok is szép eredményekhez vezethetnek.